Ruské diplomy děláme všichni a nevíme o tom.

03.12.2016 18:03

OMs bylo mi divné že Jirka OK2QX, který píše o diplomech v Bulletinu ČRK má tolik ruských diplomů a že ho to baví je dělat. Podíval jsem se na to podrobněji a nestačil jsem se divit. Když se podíváte do mé Fotogalerie, na konci uvidíte 11 ruských diplomů o kterých jsem vůbec nevěděl že existují,

natož abych je udělal. Je to prosté, podíváte se na server //hamlog.ru, tam kliknete na diplomy a vyberete si ze 3 kategorií (regionální, klubové, tématické)

nějaký diplom. Pod jeho obrázkem kliknete na "proverit svjazi" a uvidíte, zda jste ho udělal, aniž jste se o něj snažil, nebo věděl že existuje. Potom stačí

kliknout na "podať zajavku", kde vyplníte jméno a příjmení a kliknutím na "skačať" si diplom stáhnete. Tímto způsobem jsem během půlhodinky náhodným

listováním v seznamu diplomů získal výše uvedených 11 diplomů. Další ruské diplomy ve Fotogalerii z olympiády a MS v hokeji jsem dělal vědomě.

Pro příklad, první diplom který jsem na "hamlog.ru" zkusil "SOBAKI MIRA" mají mimo mne z našeho nedělního kroužku kamarádi OK1TFH, OK1AOZ,

OK1MGP, OK1DM, OK2APY, OK1MSL a OK1MSP.