Zanedbané stránky

28.09.2015 15:15

Tak se mi zase podařilo tyto stránky třičtvrtě roku zanedbat. Neznamená to ale, že by se za tuto dobu nic nedělo, opak je pravdou.Příčiny zanedbání jsou v podstatě dvě. První čtvrtletí bylo pro mne dosti hektické, že jsem si na stránky ani nevzpomněl. Od 30.4.do 25.9. pak následoval trvalý pobyt na letním sídle, kde mám Internet pouze v mobilu s měsíčním limitem 200MHz dat a s tím nelze stránky spravovat. Takže stručně co se u mne odehrálo v uplynulém období:

-  na Vánoce jsem byl obdarován dvoukanálovým USB osciloskopem OWON, který výrazně přispěl k dokončení tcvru ADTRX9. Ještě větší časovou zátěží    byl dar , a to hudební klávesy. V mládí jsem byl aktivní hudebník a ke stáří se mi zase neodbytně vrátila chuť  k muzicírování, takže nyní dělím čas mezi HAM aktivity a muziku, hi.

-  postavil jsem plánovaný KV zesilovač z 1W na 50W pro ADTRX9 dle dokumentace od WA2EBY a příslušné filtry podle WA1GPO při tom se mi "podařilo" při jejich nastavování omylem zavysílat do analyzéru miniVNA, kde jsem musel pro jeho záchranu měnit IO.

-  prodal jsem tcvr FT1000MP Mark V, neboť mi vadila jeho velikost a váha. Dále jsem jej nevyužil při mém  provozování pouze digi módů   (jeho síla je v závodech a DXingu). Koupil jsem Kenwood TS-480SAT s jehož parametry a schopnostmi jsem nesmírně spokojen.

Snad se mi podaří v nejbližší době dát obrázky a podrobnější informace k těmto akcím do rubrik "Technika" a "Fotogalerie"